ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی برند بست

برند Bost در سال 1387 به بازار ایران معرفی شد و یکی از تازه واردهای بازار لوازم خانگی است اگرچه در پشت این برند سال های تجربه گروه انتخاب و برند اسنوا قرار دارد. با خروج شرکت های خارجی از بازار ایران می توان گفت که فضا برای عرضه اندام برندهای ایرانی فراهم شد و در این میان برندهایی مانند اسنوا توانستند مشکل تامین مواد لوازم خانگی برطرف کنند.

 

 

ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7171

ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل  BWD-7171N از سری محصولات باکیفیت موجود در بازار می باشد. این لباسشویی دارای ظرفیت 7 کیلویی می باشد. از برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7173N می توان به سیستم آبکشی شرعی ، برنامه آبکشی و خشک کن ، برنامه شستشوی الیاف مصنوعی ، برنامه شستشوی انواع لباس Mix wash ، وجود قابلیت تخلیه ، برنامه شستشوی البسه حریر و ظریف ، دارای قابلیت خشک کن ، برنامه شستشوی اقتصادی ، شستشوی البسه تیره ، برنامه شستشوی لباس های کودک ، شستشوی البسه نخی و پنبه ای ، پشمی و کاموایی و همچنین برنامه مخصوص شستشوی تیشرت و پیراهن اشاره کرد.ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7173N دارای ولوم مخصوص انتخاب برنامه های شستشو ، سیستم شستشوی سریع 30 دقیقه ای و همچنین سیستم تمیزکننده خودکار می باشد. درب موجود در این محصول از نوع کلاسیک Classic بوده و قفل حرارتی برای آن در نظر گرفته شده است. وجود نمایشگر از نوع LED بر روی ولوم انتخاب برنامه ها نوعی طراحی جدید برای قرارگیری نمایشگر بوده است که جذابیت و زیبایی محصول را دوچندان کرده است. درب محصول دارای زاویه باز شدن 150 درجه می باشد. درب این محصول دارای رنگبندی متنوع مشکی و کروم می باشد که بنا به علاقه خودتون به شما حق انتخاب می دهد. عملکرد دکمه ها در ایت دستگاه به صورت مکانیکی بوده و بدنه Bodyguard برای آن در نظر گرفته شده است حداکثر دور خشک کن در ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7173N دارای سرعت 1000 دور در دقیقه بوده است. وجود یک ورودی دریچه آب ، قابلیت تنظیم دور خشک کن ، سامانه عیب یاب خودکار از سری قابلیت های مهم و کاربردی در ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7171N می باشد. از دیگر مشخصه های این محصول می توان به قابلیت درب حرارتی ، سیستم شستشوی نانو سیلور Nano silver ، قفل کودک ، وجود درام قدرتمند از نوع هگزا ، وجود موتور قدرتمند و کم مصرف از نوع یونیورسال Universal و همچنین سیستم پیش شستشو اشاره کرد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست مدل BWD-7173N دارای 14 برنامه شستشو برای شستشوی انواع البسه با حالت و جنس های مختلف می باشد.

ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N از سری لباسشویی های بسیار اقتصادی و مقرون بصرفه ایرانی است. این لباسشویی دارای ظرفیت ۷ کیلوگرم است. اگر در خانواده ای با جمعیت متوسط زندگی میکنید ظرفیت ۷ کیلوگرم گزینه ای ایده آل برای شما میباشد. طراحی ساده ظاهری در کنار زیبایی میتواند یک هارمونی ایده آل را برای شما در آشپزخانه ایجاد کند. ابعاد و اندازه بسیار مناسب این محصول به خوبی در محل مورد نظر قرار میگیرد. حداکثر دور خشک کن ماشین لباسشویی ۱۰۰۰ دور است که در هر دقیقه میزند تا لیاس ها از خیسی خارج شوند و آماده خشک شدن شوند. یک عدد دریچه ورودی شیر آب برای ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N در نظر گرفته شده است که این میزان دور خشک کن قابل تنظیم و تغییر است. در ادامه با مشخصات دیگر ماشین لباسشویی بست ۷ کیلویی ۱۰۰۰ دور آشنا میشوید.

 

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7171N مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت وارد شدن ایراد بر روی صفحه نمایش ایراد وارد شده را به صورت کد نمایش میدهد. صفحه نمایش در این مدل بر روی ولوم انتخاب گر برنامه که در وسط پنل تعبیه شده است، قرار گرفته است. که این صفحه نمایش و به طور کلی پنل دستگاه به قفل کودک هم مجهز است تا از دسترس کودکان بدور باشد. کمپانی بست یکی از ویژگی های بروز این ماشین لباسشویی را به فناوری نانو سیلور مجهز کرده است. این فناوری بوی نامطوع در لباس را از بین میبرد. نوع دیگی که در لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل ۷۱۷۱ تعبیه شده است نیز از نوع درام هگزا است. تمامی امکانات ماشین لباسشویی یک طرف و نوع موتوری که در این مدل بکاربرده شده است در ظرف دیگر. موتور یونیور سال یک قلب تپنده پر قدرت است که در مدل ۷۱۷۱ استفاده شده است. میزان قدرت خوبی را منتقل میکند و میزان مصرف انرژی کمی دارد.

 

درب ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N به رنگ کروم مشکی است که زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است. درب از نوع کلاسیک است و دارای قفل درب حرارتی میباشد. زاویه باز شدن درب دستگاه ۱۵۰ درجه است که اندازه خوبی را برای ورود و خروج لباس ها در اختیار شما میگذارد. صفحه نمایش دستگاه از نوع مکانیکی بوده و دارای دکمه های بسیار روان جهت کار میباشد. تعداد برنامه ای که در این لباسشویی وجود دارد ۱۴ برنامه است و انواع لباس ها با یکی از این برنامه ها شسته میشوند. لباس های میکس و لباس های پشمی و کاموایی و دیگر لباس ها را با استفاده از برنامه خاص خود شستشو داده میشوند. از بهترین برنامه های ماشین لباسشویی میتوان به شستشوی سریع اشاره کرد که در ۳۰ دقیقه میتوانید لباس ها را شستشو دهید.

 

سیستم آبکشی شرعی و آبکشی و خشک کن نیر در ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N کار را برای شما راحت میکند.

 

بررسی مزایا و معایب لباسشویی هایبست

ظرفیت لباسشویی های این برند با یکدیگر متفاوت است. گروه انتخاب، لباسشویی های Bost را در انواع نمونه ‌های ۶ تا ۹ کیلوگرم تولید و به بازار عرضه نموده است. به همین جهت انتخاب برای خریداران آسان ‌تر می ‌گردد.

مجهز بودن به فناوری نانو سیلور به عنوان یکی از ویژگی ‌های منحصر به فرد این دستگاه ها می باشد. به مدد این فناوری، لباس ‌ها پس از شستشو عاری از هر گونه باکتری و ویروس خواهند بود. قابلیت تنظیم کردن دور خشک کن از دیگر مزایای لباسشویی های بست است. بطوریکه می‌ توانید متناسب با لباس‌ های خود آن را تنظیم کنید.

 

 

سخن آخر

هدف اصلی از تهیه مطلبی با عنوان های شبیه به لوازم خانگی بست  ساخت کجاست بالا بردن سطح آگاهی مشتری از برند تجاری و محصولات آن است. در واقع حق مشتری است که در مورد برندی که خریداری می کنند اطلاعات کافی داشته باشد و نقاط ضعف و قدرت آن را مورد بررسی قرار دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع ازقیمت به فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , قیمت ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , خرید ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , فروش ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , مشخصات ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , گارانتی ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7171N , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: